Γενικές Ερωτήσεις για τη Συγχώνευση Attica Bank & Παγκρήτιας Τράπεζας

Με την ολοκλήρωση της νομικής συγχώνευσης τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία ήταν καταχωρισμένα στα αρχεία της Παγκρήτιας Τράπεζας για την παροχή των προϊόντων και υπηρεσιών της προς εσάς, θα διαβιβασθούν, τηρουμένων των σχετικών διατάξεων του κανονιστικού πλαισίου, στην Attica Bank προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η εξυπηρέτησή σας.

Πλήρη ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία και την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας, καθώς και τα σχετικά δικαιώματά σας μπορείτε να βρείτε στο έντυπο: «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑTTICA ΒANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (ΕΕ) 2016/679 ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ» που βρίσκεται διαρκώς αναρτημένο και επικαιροποιημένο, όπως εκάστοτε ισχύει, στον διαδικτυακό της τόπο https://www.atticabank.gr/el/gdpr/  και διατίθενται από τα Καταστήματά Δικτύου της.

Συναλλαγές

Ναι, θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα και υπηρεσίες που ήδη κατέχετε, ενώ η συνενωμένη Τράπεζα θα δημιουργήσει και νέα ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που θα ενσωματώνουν και την ενισχυμένη δυναμική του νέου οργανισμού.

Θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από το ίδιο Κατάστημα όπως και σήμερα ανάλογα με το αν είστε πελάτης της Attica Bank ή της Παγκρήτιας Τράπεζας. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δυο τραπεζών, θα μπορείτε να εξυπηρετείστε πλέον από το ενοποιημένο Δίκτυο. Σχετικά, θα λάβετε εγκαίρως ενημέρωση ως πελάτης της Τράπεζας.

Όλοι οι αριθμοί τηλεφωνικού κέντρου θα παραμείνουν οι ίδιοι. Θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε την ίδια εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση καθημερινά. Μπορείτε να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στο τηλέφωνο 210 3669000 και με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Παγκρήτιας Τράπεζας στο τηλέφωνο 2810-338800.

Η δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών του ενός Δικτύου από το άλλο θα καταστεί δυνατή με την ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης και την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων των δύο Τραπεζών για το οποίο και θα λάβετε εγκαίρως ενημέρωση.

Τα καταστήματα των δύο τραπεζών θα σχηματίσουν σταδιακά ένα μεγαλύτερο και πυκνότερο δίκτυο εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα. Συγχωνεύσεις καταστημάτων θα εξεταστούν το προσεχές διάστημα σε περιπτώσεις γειτνίασης καταστημάτων των δυο τραπεζών και θα υλοποιηθούν πολύ ομαλά ώστε να μην διαταραχθεί η εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Λογαριασμοί

Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από μέρους σας. Η καταθετική σχέση σας ισχύει με τους ίδιους όρους. Ειδικότερα, εάν τηρείτε προθεσμιακούς λογαριασμούς, τα στελέχη του Καταστήματος συνεργασίας σας θα σας ενημερώσουν για τις δυνατότητες που έχετε στη διάθεσή σας κατά τη λήξη τους.

Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα στη νέα Τράπεζα θα διαμορφωθούν σταδιακά, λαμβάνοντας υπόψη την ενισχυμένη δυναμική του νέου οργανισμού. Οι πελάτες της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας μπορούν να χρησιμοποιούν το δίκτυο ATM και των δυο τραπεζών χωρίς κάποια επιβάρυνση. Το ίδιο ισχύει για τις μεταφορές χρημάτων, που εκτελούνται χωρίς επιβάρυνση τόσο μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης όσο και των δικτυών καταστημάτων των δυο τραπεζών.

Ο αριθμός λογαριασμού σας θα παραμείνει ο ίδιος μέχρι τη λειτουργική συγχώνευση των δυο τραπεζών, οπότε και θα ενημερωθείτε για τις όποιες αλλαγές μπορεί να επέλθουν.

Μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε τις πληρωμές σας με τον ίδιο τρόπο.

Όλοι οι προαναφερόμενοι τρόποι πληρωμής θα εξακολουθήσουν να είναι σε ισχύ χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια εκ μέρους σας.

Δεν απαιτείται κάποια σχετική ενέργεια εκ μέρους σας.

Ο λογαριασμός θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά σας.

Προς το παρόν, δεν είναι δυνατή η σύνδεση των λογαριασμών σας. Ωστόσο, μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δύο τραπεζών, θα διαχειρίζεστε δύο ξεχωριστούς λογαριασμούς στην Attica Bank, τους οποίους θα μπορείτε να χειριστείτε κατά την επιθυμία σας.

Προθεσμιακές καταθέσεις

Η διάρκεια, η ημερομηνία έναρξης και λήξης της Προθεσμιακής σας κατάθεσης, καθώς και το επιτόκιο θα παραμείνουν αμετάβλητα.

Έχετε περιθώριο τριών μηνών από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης εφόσον το επιθυμείτε να αποσύρετε ή να μεταφέρετε σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα, χωρίς επιβάρυνση με οποιαδήποτε χρέωση ή ποινή, τις καταθέσεις σας, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεδουλευμένων τόκων και των οφελών.

Τα χρήματα θα πιστωθούν στο συνδεδεμένο λογαριασμό που είχατε δηλώσει όταν ξεκίνησε η προθεσμιακή σας. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας προκειμένου να επιβεβαιώσετε με ποιον από τους καταθετικούς λογαριασμούς που διατηρούσατε στην Παγκρήτια τράπεζα, συνδέεται η προθεσμιακή σας.

Μπορείτε να προβείτε σε ανανέωση της προθεσμιακής κατάθεσης σας με ένα προϊόν της επιλογής σας, μεταξύ αυτών που προφέρονται.

Κάρτες

Η χρήση της κάρτας σας για την πραγματοποίηση τόσο ηλεκτρονικών συναλλαγών όσο και συναλλαγών με φυσική παρουσία, θα συνεχίσει να πραγματοποιείται χωρίς καμία μεταβολή.

Θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε και τις δύο σας κάρτες κανονικά.

Τα όρια χρήσης της κάρτας σας (ημερήσιο όριο αγορών και αναλήψεων) θα παραμείνουν τα ίδια. Για οποιαδήποτε μεταβολή τους θα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Τράπεζας.

H κάρτα σας παραμένει συνδεδεμένη με τους λογαριασμούς που είχατε αρχικά ορίσει στην Παγκρήτια Τράπεζα, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δύο Τραπεζών.

Μπορείτε να επισκεφτείτε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Παγκρήτιας Τράπεζας ώστε να αποκτήσετε άμεσα νέα χρεωστική κάρτα ή να αξιοποιήσετε τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης.

Ναι, θα λάβετε την ανανεωμένη κάρτα σας στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

Ναι, μπορείτε να κάνετε αναλήψεις μετρητών από το δίκτυο ATM της Attica Bank χωρίς κάποια οικονομική επιβάρυνση σας.

Προς το παρόν, η δυνατότητα πληρωμής της πιστωτικής σας κάρτας Παγκρήτιας μέσω των ΑΤΜ της Attica Bank δεν είναι διαθέσιμη.

Οι κάρτες της Παγκρήτιας Τράπεζας δεν συμμετέχουν στην παρούσα φάση στο πρόγραμμα επιστροφής μετρητών της Attica Bank.

Δεν παρέχεται ακόμη η δυνατότητα εγγραφής των καρτών της Παγκρήτιας Τράπεζας σε ψηφιακά πορτοφόλια. Θα ενημερωθείτε για την ημερομηνία που θα δοθεί αυτή η δυνατότητα, με χωριστή επικοινωνία.

Δάνεια

Τα χαρακτηριστικά και οι όροι του δανείου δεν θα επηρεαστούν από την συγχώνευση, συνεπώς το επιτόκιο και η διάρκεια του δανείου σας, η ημερομηνία καταβολής των δόσεων σας, η υφιστάμενη προσημείωση και η σύμβαση κ.λπ. θα εξακολουθούν να ισχύουν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη δανειακή σας σύμβαση.

Όχι δεν θα χρειαστεί να υπογράψετε νέα σύμβαση για το δάνειό σας.

Ναι, θα εξακολουθήσει να ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης του δανείου σας.

Το αίτημα σας θα εξεταστεί κανονικά. Συνιστούμε να ενημερώσετε άμεσα το κατάστημα εξυπηρέτησής σας στην Παγκρήτια Τράπεζα για το γεγονός της πελατειακής σας σχέσης με την Attica Bank, ειδικά εφόσον αυτή αφορά σε δανειακό προϊόν.

Όχι, θα συνεχίσετε να κάνετε κατάθεση σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας μέχρι τη λειτουργική ενοποίηση των δύο Τραπεζών.

Μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα χρηματοδότησης, γνωρίζοντας στο κατάστημα εξυπηρέτησής σας την ύπαρξη υφιστάμενης δανειακής σχέσης με την Παγκρήτια Τράπεζα/Attica Bank αντίστοιχα.

Τόσο κατά την περίοδο μέχρι την λειτουργική ενοποίηση των συστημάτων όσο και μετά από αυτή, όταν το δάνειο που έχετε στην Παγκρήτια θα έχει μεταφερθεί στην Attica Bank, τα δυο δάνεια θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται χωριστά.

Σε ένα από τα καταστήματα της τράπεζας με την οποία έχετε συνάψει τη δανειακή σύμβαση και σας εξυπηρετεί μέχρι σήμερα.

E-Banking & Mobile εφαρμογές

Η πρόσβαση στην Ηλεκτρονική Τραπεζική της Παγκρήτιας μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο μέσω υπολογιστή (web) όσο και μέσω της εφαρμογής Pancreta Online App.

Για είσοδό σας στην Ηλεκτρονική Τραπεζική μέσω υπολογιστή (web) πληκτρολογείτε την επίσημη διεύθυνση της Τράπεζας (www.pancretabank.gr). Κατόπιν μέσω της επιλογής «Digital Banking» μπαίνετε στην σελίδα της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής “Pancreta Online” .

Εναλλακτικά για την είσοδό σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Pancreta Online, διαθέσιμη για συσκευές Apple, Android και Huawei.

Οι κωδικοί εισόδου μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δύο Τραπεζών παραμένουν οι ίδιοι.

Όχι, δεν είναι εφικτή η πρόσβαση από το ebanking της Attica Bank στο ebanking της Παγκρήτιας Τράπεζας.

Δεν αλλάζει τίποτα σχετικά με τις εν λόγω συναλλαγές. Μπορείτε να πραγματοποιείτε όλες τις πληρωμές και συναλλαγές σας μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online της Παγκρήτιας Τράπεζας με τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης και από το ίδιο περιβάλλον εισόδου.

Κατά την περίοδο της νομικής συγχώνευσης και μέχρι την λειτουργική ενοποίηση των συστημάτων των δύο Τραπεζών θα συνεχίσετε να επικοινωνείτε στις γραμμές δήλωσης πιθανής απάτης, της Παγκρήτιας Τράπεζας, επικοινωνώντας  επικοινωνείτε άμεσα με το (+30) 2810 338800.

Ασφαλιστικά προϊόντα

Η πληρωμή των ασφαλιστικών προγραμμάτων θα εξακολουθήσει να ισχύει, χωρίς καμία μεταβολή.

Τα ασφαλιστικά προϊόντα θα εξακολουθούν να εξυπηρετούνται από το ίδιο δίκτυο καταστημάτων όπως γίνεται έως τώρα.

Επενδύσεις

Δεν θα υπάρξει καμία απολύτως αλλαγή στα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, δηλ. θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στα ίδια προϊόντα, επενδυτικούς οίκους και νομίσματα που σας παρέχονται και σήμερα.

Το επενδυτικό σας χαρτοφυλάκιο δεν θα επηρεαστεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στις ίδιες δυνατότητες επισκόπησης του χαρτοφυλακίου σας, ενώ παράλληλα θα απολαμβάνετε το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών μέσω των προσωπικών σας συμβούλων.

Η κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε θα παραμείνει η ίδια και θα εξακολουθείτε να απολαμβάνετε αναβαθμισμένα προνόμια και υπηρεσίες.

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών, δεν υπάρχει η δυνατότητα οι πελάτες της Attica Bank να λαμβάνουν τα προνόμια της υπηρεσίας COBALT.

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών, δεν υπάρχει η δυνατότητα οι πελάτες της Attica Bank να χαρακτηριστούν πελάτες COBALT.

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα τα καταστήματα της Attica Bank να σας αναγνωρίζουν ως Cobalt πελάτη, ενώ θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε τις υπηρεσίες και τα προνόμια σας μέσω των καταστημάτων της Παγκρήτιας Τράπεζας.

Δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή σε ότι αφορά στα Α/Κ που είχατε στην Παγκρήτια Τράπεζα και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας.

Δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή σε ότι αφορά στα Α/Κ που έχετε στην Attica Bank και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας.

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σταδιακά θα καταστεί εφικτή.

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σταδιακά θα καταστεί εφικτή.

Δεν θα αλλάξει κάτι στην ενημέρωσή σας σε σχέση με σήμερα.

Ναι, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε το statement σχετικά με την αποτίμηση των Α/Κ σας.

Όχι, δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια τέτοια ενέργεια. Με την ολοκλήρωση της ενοποίησης των συστημάτων των δυο τραπεζών, οι λογαριασμοί κάθε είδους που διατηρείτε σήμερα στην Παγκρήτια Τράπεζα, θα μεταφερθούν αυτόματα και χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας.