Απαντήσεις σε θέματα συναλλαγών Επιχειρήσεων

Δεν θα υπάρξει καμία διαφοροποίηση στην εξυπηρέτησή σας και θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε τις ίδιες υπηρεσίες με τους ισχύοντες όρους που έχετε. Έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να ενημερωθείτε εγκαίρως σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής και να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.

Δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια.

Δεν θα απαιτηθεί από πλευράς σας καμία ενέργεια. Η συσκευή POS θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως μέχρι πρότινος. Για την υποστήριξη χρήσης της συσκευής POS θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή υποστήριξης που σας έχει δοθεί.

Δεν θα απαιτηθεί από πλευράς σας καμία ενέργεια.

Μέχρι να επέλθει η πλήρης ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, οι πελάτες της Παγκρήτιας Τράπεζας θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα καταστήματα του δικτύου της, καθώς και από τον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης τους (Relationship Manager).

Δεν θα υπάρξει μεταβολή των λογαριασμών που διατηρούσατε στην Παγκρήτια Τράπεζα, οπότε και δεν απαιτείται να προβείτε σε κάποια σχετική ενέργεια. Σε περίπτωση σχετικής μεταβολής, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα.

Στον εκάστοτε Relationship Manager/ αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησής σας, με κάθε μία εκ των συγχωνευόμενων τραπεζών, αναφέροντας την ύπαρξη της χορηγητικής σχέσης με την άλλη εκ των συγχωνευόμενων τραπεζών.

Μέχρι να επέλθει η ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, οι πελάτες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα καταστήματα του δικτύου της κάθε τράπεζας, καθώς και από τον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης τους (Relationship Manager).

Μέχρι να επέλθει η ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από τα καταστήματα του δικτύου της κάθε τράπεζας.

Ναι, δεν υφίσταται καμία αλλαγή.

Ισχύουν όλες οι κάρτες σας, εταιρικές ή προσωπικές, οπότε και δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια.

Ισχύει η εκάστοτε τιμολόγηση, μέχρι την λήψη νεότερης ενημέρωσης.

Μέχρι να ενημερωθείτε σχετικά από την τράπεζα, θα πρέπει να ακολουθείτε την υφιστάμενη διαδικασία.

Ναι, οι συναλλαγές στα ATM και των δύο τραπεζών γίνονται χωρίς κάποια πρόσθετη χρέωση τόσο για τους πελάτες της Attica Bank όσο και της Παγκρήτιας Τράπεζας.

Ναι, τυχόν πρόταση συνεργασίας που έχετε λάβει, ισχύει ως έχει.

Ναι, διατηρούνται ως έχουν.

Σε αυτή τη φάση, για προϊόντα και υπηρεσίες της Attica Bank μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μόνο από τα καταστήματα και τα κανάλια ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης της Attica Bank. Με την ολοκλήρωση της λειτουργικής ενοποίησης των δύο τραπεζών, θα μπορείτε να εξυπηρετήστε από το ενοποιημένο και διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων. Ωστόσο, ήδη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χωρίς κάποια επιβάρυνσή σας τόσο το δίκτυο ATM της Attica Bank όσο και της Παγκρήτιας Τράπεζας, ενώ έχετε και τη δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων μεταξύ των δύο τραπεζών, χωρίς καμία χρέωση για εσάς.

Φυσικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Pancreta Factors στο τηλέφωνο 216-6868600 ή μέσω της ιστοσελίδας www.pancretafactors.gr, είτε στον Relationship Manager ή στο αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησης σας, ώστε να σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις factoring για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Σε αυτή τη φάση, οι πελάτες μας χρησιμοποιούν χωρίς κάποια αλλαγή, τα mobile apps και τα e-banking της τράπεζας από την οποία προέρχονται ως πελάτες. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση όλων των πελατών για την ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης των δύο τραπεζών, οπότε και θα υπάρχει πλέον μια ενοποιημένη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και ένα e-banking, για την ενιαία εξυπηρέτηση όλων των πελατών.

Η Εγγυητική Επιστολή εκδόσεως Παγκρήτιας Τράπεζας ισχύει κανονικά έως την αναγραφόμενη λήξη. Για τυχόν αίτημα παράτασής της, παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης (Relationship Manager)/ στο αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησής σας με την Παγκρήτια Τράπεζα.