Digital Onboarding

Μπορώ να γίνω άμεσα πελάτης της Attica Bank, εφόσον:

  • Είμαι φυσικό πρόσωπο (ιδιώτης, ή ελεύθερος επαγγελματίας).
  • Είμαι από 18 ετών & άνω.
  • Είμαι Έλληνας υπήκοος.
  • Διαθέτω Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας.
  • Είμαι κάτοχος κωδικών Taxisnet.
  • Έχω επικαιροποιημένα τα στοιχεία μου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας

Η διαδικασία είναι πολύ έυκολη και γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή σου έχει πρόσβαση στο internet.

Διαρκεί μόνο 15 λεπτά και το μόνο που χρειάζεται να έχεις μαζί σου και να ανεβάσεις είναι μόνο το Δελτίο της Αστυνομικής σου Ταυτότητας.

Τέλος, η διαδικασία απαιτεί να χρησιμοποιήσεις μια συσκευή με κάμερα, για να κάνεις μια βιντεοκλήση με έναν εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο της Attica Bank.

H διαδικασία ολοκληρώνεται μόνο με λίγα απλά βήματα:

  • Φωτογραφίζεις & ανεβάζεις την ταυτότητά σου
  • Ολοκληρώνεις τη βιντεοκλήση με τον εκπρόσωπο της Attica Bank
  • Αποδέχεσαι τους όρους πελάτη & προϊόντων και
  • Ολοκληρώνεις την αίτησή σου!

Όχι, δεν υπάρχει καμιά χρέωση για την υπηρεσία Digital Customer Onboarding της Attica Bank;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την Υπηρεσία Digital Customer Onboarding της Attica Bank οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, όλο το 24ωρο.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την Υπηρεσία Attica Bank Digital Customer Onboarding αν είναι από 18 ετών & άνω, αν είσαι Έλληνας υπήκοος, αν διαθέτεις Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας, αν είναι κάτοχος κωδικών Taxisnet και αν έχεις επικαιροποιημένα τα στοιχεία σου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας

Το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.)  είναι το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης και μοναδικής καταχώρισης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των φυσικών προσώπων. Στο Ε.Μ.Επ. δύναται να καταχωρεί τα στοιχεία επικοινωνίας του, κάθε φυσικό πρόσωπο στο οποίο έχει αποδοθεί Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), σύμφωνα με το άρθρο 11 του ν. 4174/2013 (Α‘170).

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την Υπηρεσία Attica Bank Digital Customer Onboarding μόνο αν είσαι υπόχρεος φορολογικής δήλωσης και αν έχεις επικαιροποιημένα οικονομικά στοιχεία στην Υπηρεσία eGov KYC.

Μπορείτε να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση με την Attica Bank εφόσον είστε ιδιώτης, ή ελεύθερος επαγγελματίας, αρκεί να είναι δυνατή η ταυτοποίησή σας μέσω της Υπηρεσίας eGov KYC. Δεν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία Digital Customer Onboarding της Attica Bank, αν η ιδιότητά σας είναι φοιτητής, άνεργος, οικιακά.

Το μοναδικό έγγραφο το οποίο χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι το Δελτίο της Αστυνομικής σας Ταυτότητας, το οποίο θα σας ζητηθεί να το ανεβάσετε στο σύστημα κατά την διάρκεια της διαδικασίας και να το επιδείξετε στον εκπρόσωπο της Attica Bank, κατά την διάρκεια της ταυτοποίησής σας μέσω βιντεοκλήσης.

Η διαβίβαση των στοιχείων σου στην Attica Bank κατά την διάρκεια της διαδικασίας Attica Bank Digital Customer Onboarding, γίνεται με τη σύνδεσή σου στην Υπηρεσία eGov KYC με τους προσωπικούς σου κωδικούς για το Taxisnet. Αφού δώσετε τη συγκατάθεσή σας, τα προσωπικά σας στοιχεία που είναι αποθηκευμένα στο gov.gr, μεταφέρονται στην τράπεζα. Για τον λόγο αυτό, χρειάζεται να έχετε ενημερώσει τα στοιχεία σας (διεύθυνση και κινητό τηλέφωνο) στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα εδώ.

Αν είσαι ιδιώτης, μπορείς μέσω του Digital Customer Onboarding της Attica Bank να αποκτήσεις ένα καταθετικό λογαριασμό Attica My Account για τις καθημερινές σου συναλλαγές, ή ένα λογαριασμό Attica Μισθοδοσία, εξασφαλίζοντας ευελιξία και προνόμια για κάθε φάση της σταδιοδρομίας σου. Αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, μπορείς να αποκτήσεις άτοκους ή έντοκους λογαριασμούς όψεως, για τις καθημερινές επαγγελματικές δραστηριότητες.

Αν είσαι ιδιώτης, μπορείς μέσω του Digital Customer Onboarding της Attica Bank να αποκτήσεις μια Attica Debit Visa, ενώ είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, μια Attica Debit Visa Business.

Η νέα σου κάρτα, θα αποσταλεί μέσω courier στη διεύθυνση οικίας που έχεις δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) και έχεις διαβιβάσει στην Attica Bank Μέσω της Υπηρεσίας eGov KYC.

Το PIN της νέας κάρτας σου θα το λάβεις μέσω SMS, στον αριθμό κινητού που δήλωσες κατά την έναρξη της διαδικασίας του Attica Bank Digital Customer Onboarding

Αν διακόψεις τη διαδικασία Attica Bank Digital Customer Onboarding της Attica Bank, δεν θα μπορέσεις να τη συνεχίσεις από το σημείο στο οποίο το οποίο την διέκοψες. Θα χρειαστεί να την ξεκινήσεις από την αρχή.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας Attica Bank Digital Customer Onboarding είναι αναγκαία η διενέργεια βιντεόκλησης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 41 των κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με τη χρήση λύσεων εξ’ αποστάσεως ταυτοποίησης πελατών, σύμφωνα με το άρθρο 13 παράγραφος 1 της οδηγίας (ΕΕ) 2015/849 της EBA.

Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να ξεκινήσεις τη διαδικασία Attica Bank Digital Customer Onboarding από την αρχή.

Αυτό συμβαίνει γιατί έχει ξεπεραστεί ο μέγιστη χρονική διάρκεια ισχύος του Κωδικού μιας Χρήσης (OTP) που είναι τα 2 λεπτά. Σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστεί να επιλέξεις την επαναποστολή ενός Κωδικού μιας Χρήσης (OTP), για να συνεχίσεις.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, απορία, ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Attica Bank, τηλεφωνικά στο +30 210 366 9000, ή μέσω e-mail στο info@atticabank.gr