Για να ανακτήσετε το μυστικό σας κωδικό (Password) θα σας χρειαστούν:

Ο κωδικός σας πελάτη (Username), ο ΑΦΜ σας, ο αριθμός ταυτότητάς σας, η ημερομηνία γέννησής σας και ο αριθμός ενός ενεργού λογαριασμού σας ή μιας χρεωστικής κάρτας. 

Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό πελάτη (Username) σας,  επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Attica Bank στο τηλέφωνο 210-3669000

Πώς θα πραγματοποιήσετε ξεκλείδωμα χρήστη και αποστολή νέου μυστικού κωδικού (Password)

1

Επισκεφθείτε το Attica e-banking ή ανοίξτε την εφαρμογή Attica Mobile στο κινητό σας τηλέφωνο.

2

Επιλέξτε Κλείδωσα ή ξέχασα το Μυστικό Κωδικό (Password) από την αρχική σελίδα.

3

Συμπληρώστε τον κωδικό πελάτη σας (Username), τον ΑΦΜ σας, τον αριθμό ταυτότητάς σας, την ημερομηνία γέννησής σας και έναν ενεργό αριθμό χρεωστικής κάρτας ή λογαριασμού σας.

4

Θα σταλεί ένας Κωδικός μιας Χρήσης (OTP) μέσω SMS στη συσκευή με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει.

Θα σταλεί ένας προσωρινός μυστικός κωδικός (Password) στο email που έχετε δηλώσει στην Attica Bank.

5

Αυτό ήταν!
Συνδεθείτε εκ νέου με τον κωδικό πελάτη σας (Username) και τον προσωρινό μυστικό κωδικό που λάβατε. Ολοκληρώστε την διαδικασία καταχωρώντας το νέο μυστικό κωδικό (Password) που επιθυμείτε.


Βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Απαντώντας στην ερώτηση μας δίνετε τη δυνατότητα να γίνουμε ακόμη καλύτεροι
Ναι, ευχαριστώ
Όχι ακριβώς