Όλοι εμείς στην Attica Bank, αντιλαμβανόμαστε πλήρως την τρέχουσα κατάσταση και τα προληπτικά μέτρα που λαμβάνονται καθημερινά από πολλές εταιρίες σε όλο τον κόσμο, κράτη και φορείς για τον περιορισμό του COVID-19.

Σε αυτή την κοινή προσπάθεια στεκόμαστε αρωγοί. Η διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων μας και των πελατών μας, με μέτρα που σταματούν την εξάπλωση του ιού COVID-19 παραμένει η υψηλότερη προτεραιότητα μας και σταθερή επιδίωξή μας αυτήν την περίοδο.

Για το λόγο αυτό, εφαρμόζουμε αυστηρά μέτρα πρόληψης, βάσει ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων, με σκοπό τη διασφάλιση όλων μας πελατών και εργαζόμενων αλλά και την απρόσκοπτη συνέχιση της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, τόσο μέσα από το δίκτυο καταστημάτων μας όσο και των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης (ATM, Ε-banking, Mobile banking)

Σε αυτά τα πλαίσια συστάθηκε Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων για τον Covid-19 η οποία είναι συνολικά υπεύθυνη για το συντονισμό όλων των απαιτούμενων ενεργειών, με βάση τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, (Ε.Ο.Δ.Υ.) και έχει καταρτίσει ένα σχέδιο δράσης με αυστηρές οδηγίες και διαδικασίες, το οποίο συνεχώς ανανεώνεται ενώ ήδη εφαρμόζονται τα παρακάτω μέτρα προληπτικής προστασίας:

  1. ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ATTICA BANK
  • Πραγματοποιείται σε καθημερινή βάση εντατική καθαριότητα σε όλους τους χώρους των καταστημάτων και περιοδικά απολυμάνσεις με αντιμικροβιακά, απολυμαντικά στοιχεία (όπως το υποχλωριώδες νάτριο)
  • Διατίθεται αντισηπτικό υγρό για συνεχή χρήση τόσο από τους εργαζόμενους όσο και από τους πελάτες.
  • Σε όλα τα καταστήματα έχει αναρτηθεί ενημερωτικό υλικό με τις οδηγίες προστασίας και υγιεινής του Ε.Ο.Δ.Υ.
  • Οι διευθυντές των καταστημάτων μας είναι επιφορτισμένοι με τον έλεγχο της ροής πελατών που εισέρχονται στα καταστήματα για συναλλαγές τους, με βασικό στόχο την αποφυγή συνωστισμού εντός των καταστημάτων, και την εξυπηρέτηση μέγιστου αριθμού 4 πελατών την ίδια στιγμή στην βάση των κρατικών οδηγιών και όπως αυτές αναθεωρούνται κατά περίπτωση

ΧΡΗΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

Όλοι οι πελάτες της Attica Bank, για τις συναλλαγές τους, μπορούν εναλλακτικά να εξυπηρετηθούν μέσω:

  • Του call center της Attica Bank, στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600, 801-11-50090
  • Του attica E-banking στο https://ebanking.atticabank.gr/
  • Του attica Mobile banking
  • Σε περισσότερα από 1.000 ATM πανελλαδικά, με δωρεάν συναλλαγές, στο δίκτυο της Attica Bank, των συνεταιριστικών Τραπεζών και των ATM της Euronet Ελλάδος
  1. ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ATTICA BANK

Έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων μας και των οικογενειών τους, και την υποχρέωση όλων μας για την αποφυγή της διάδοσης του ιού Covid-19 εφαρμόσαμε πολύ γρήγορα διαδικασίες που επιτρέπουν την ομαλή, αποδοτική και αποτελεσματική εξ’ αποστάσεως συνεργασία όλων μας.

Επιπλέον για όλους τους εργαζόμενους στην Attica Bank

  • Έχει τεθεί σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης «Help Line Covid-19» στην οποία μπορούν να απευθύνονται προκειμένου να ενημερώνονται για τους τρόπους πρόληψης και προστασίας τους και να λαμβάνουν συμβουλές από τους ειδικούς Συμβούλους Δημόσιας Υγείας
  • Έχουν απολυμανθεί προληπτικά τα κτίρια Διοίκησης της τράπεζας και τα καταστήματα, διαδικασία που θα εκτελείται σε τακτική βάση.
  • Παρέχεται αντισηπτικό υγρό για συνεχή χρήση σε όλους τους χώρους της τράπεζας.
  • Έχουν δοθεί αυστηρές εντολές για την αποφυγή επαγγελματικών και προσωπικών ταξιδιών εντός και εκτός Ελλάδας καθώς και την αποφυγή επισκέψεων συνεργατών, οργάνωσης πολυπληθών συναντήσεων και την αντικατάστασή τους με τηλεφωνικές κλήσεις ή βιντεοδιασκέψεις.

Διαβεβαιώνουμε όλους εσάς, τους πελάτες, μας ότι η Attica Bank με απόλυτη υπευθυνότητα και συνέπεια θα συνεχίσει και θα εντείνει τις δράσεις υποστήριξης της συλλογικής προσπάθειας για τον περιορισμό αποφυγής της εξάπλωσης του ιού Covid-19. Δεσμευόμαστε ότι θα καταβάλουμε πάντα τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση όλων εσάς, των πελατών μας