Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας και της ασφάλειας των πελατών και των εργαζομένων μας, με μέτρα που σταματούν την εξάπλωση του ιού COVID-19, παραμένει η υψηλότερη προτεραιότητά μας και σταθερή επιδίωξή μας αυτήν την περίοδο.
Στο πλαίσιο αυτό και με σκοπό τον περιορισμό των πιθανών κινδύνων από τη διακίνηση της αλληλογραφίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αποστολή των εντύπων αντιγράφων λογαριασμών (statement) όλων των καταθετικών προϊόντων φυσικών προσώπων δεν θα πραγματοποιηθεί για το α΄ τρίμηνο 2020. Στο τέλος του επόμενου τριμήνου και εφόσον έχουν αρθεί τα έκτακτα μέτρα, θα πραγματοποιηθεί ταχυδρομικά η αποστολή των statement με τις κινήσεις των λογαριασμών σας.
Ωστόσο, μπορείτε να ενημερώνεστε για τις κινήσεις των λογαριασμών σας, μέσα από τις υπηρεσίες Attica e-banking και Attica Mobile της Attica Bank.
Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε τις παραπάνω υπηρεσίες, μπορείτε να αποκτήσετε online εύκολα και γρήγορα κωδικούς, από την ασφάλεια του χώρου σας, με ένα κλικ στο https://ebanking.atticabank.gr/#/login, αρκεί, εφόσον είστε πελάτης μας, να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) στην Τράπεζα. Οι κωδικοί εκδίδονται άμεσα και μπορείτε να συνδεθείτε στις υπηρεσίες Attica e-banking και Attica Mobile, που σας προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών.